Типова форма ОЗ-3 (бюджет) бланк та зразок. Акт списання основних засобів

Форма ОЗ-3 (бюджет). Бланк и образец акта списание основных средств (Украина)

При необхідності проведення перевірки з придатності предметів, на підприємстві керівником створюється відповідна комісія. Перевірочна комісія приступивши до роботи повинна оглянути прилади чи предмети, які підлягають списанню та прийняти рішення, що далі робити з цим предметом (предметами). Можливо прилади вдасться відремонтувати, хто винний в поломці та має відповідати за непрацездатність, чи доцільно з економічної точки зору проводити подальші ремонтні роботи.

Бланк топової форми акту списання основних засобів (ОЗ-3) складається з двох сторінок та заповнюється в такій самій кількості примірників. Один заповнений акт віддають бухгалтерам, а інший залишають людині, яка несе матеріальну відповідальність за списані засоби.

Складаючи акт комісія зазначає:

  • що це за засоби (назву, коди, рік введення в експлуатацію, вагу);
  • причину перевірки (технічний стан, кількість ремонтів);
  • прийняте рішення (про списання, ліквідацію);
  • перелік існуючих документів на предмет (товарна накладна, інструкції);
  • розрахунок результатів списання основних засобів.

Учасники комісії мають поставити в формі ОЗ-3 (бюджет) погоджувальні підписи про прийняте рішення. Приклад заповнення дивіться у прикріпленному зразку.

Бланк акту про списання основних засобів за формою № ОЗ-3 (бюджет) затверджено наказом Державного казначейства України № 125/70 від 02.12.1997 «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів».

 

Категорії:

Первинна бухгалтерія, Державне казначейство
.