При необхідності проведення перевірки з придатності предметів, на підприємстві керівником створюється відповідна комісія. Перевірочна комісія приступивши до роботи повинна оглянути прилади чи предмети, які підлягають списанню та прийняти рішення, що далі робити з цим предметом (предметами). Можливо прилади вдасться відремонтувати, хто винний в поломці та має відповідати за непрацездатність, чи доцільно з економічної точки зору проводити подальші ремонтні роботи.
Бланк топової форми акту списання основних засобів (ОЗ-3) складається з двох сторінок та заповнюється в такій самій кількості примірників. Один заповнений акт віддають бухгалтерам, а інший залишають людині, яка несе матеріальну відповідальність за списані засоби.
Складаючи акт комісія зазначає:
- що це за засоби (назву, коди, рік введення в експлуатацію, вагу);
- причину перевірки (технічний стан, кількість ремонтів);
- прийняте рішення (про списання, ліквідацію);
- перелік існуючих документів на предмет (товарна накладна, інструкції);
- розрахунок результатів списання основних засобів.
Учасники комісії мають поставити в формі ОЗ-3 (бюджет) погоджувальні підписи про прийняте рішення. Приклад заповнення дивіться у прикріпленному зразку.
Бланк акту про списання основних засобів за формою № ОЗ-3 (бюджет) затверджено наказом Державного казначейства України № 125/70 від 02.12.1997 «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів».
Категорії:
.